Let op! Maandag 1 juni is het Tweede Pinksterdag. WIL is dan gesloten. De dienstverlening van WIL is door het coronavirus aangepast. Klik hier voor meer informatie.

WIL onderzoekt wat de versoepeling van de landelijke corona-maatregelen betekent voor onze dienstverlening. Voorlopig blijft onze dienstverlening aangepast.

  • - alle afspraken en bijeenkomsten gaan in deze periode niet door. Waar mogelijk vinden ze per telefoon plaats
  • - per telefoon en e-mail zijn wij bereikbaar
  • - houdt u rekening met langere wachttijden

Aangepaste openingstijden receptie

  • maandag tot en met vrijdag
  • van 08:30 tot 12:30 uur

WIL zorgt er in ieder geval voor dat

  • - we uitkeringen op tijd betalen
  • - we belangrijke afspraken zoveel mogelijk per telefoon doen
  • - het budgetbeheer van schuldhulpverlening doorgaat

Lees hier meer over de aangepaste dienstverlening

Lees hier meer nieuws over de Tijdelijke overbruggingsregeling zelfstandig ondernemers (Tozo)

 >  Over WIL  >  Cliëntenraad

Cliëntenraad

De cliëntenraad komt op voor de belangen van WIL-klanten. De raad geeft gevraagd en ongevraagd advies aan het bestuur van WIL.

Het advies kan bijvoorbeeld gaan over:

  • nieuwe regelingen
  • organisatie van de uitkeringen
  • werkloosheidsbeleid
  • schuldhulpverlening
  • collectieve klachtenbehandeling

Leden cliëntenraad

Diane Breedveld (Vijfheerenlanden (Vianen)), Tonnie Jansen (penningmeester, Vijfheerenlanden (Vianen)), Lata Coenen (IJsselstein), Ada Goedhart (Lopik), Hannie Sipman (Nieuwegein), Wim Verhaak (voorzitter, Nieuwegein), Maris van Leeuwen (Houten), Dick Roubos (Houten) en Annette van Lith-Prinssen (ambtelijke ondersteuning).

Geef uw mening

De cliëntenraad hoort graag over uw ervaringen met WIL. Af en toe houdt de raad cliëntencafés in uw gemeente. Hiervoor ontvangt u dan een uitnodiging. U kunt uw ervaringen ook altijd delen met de cliëntenraad per e-mail of brief .

Waar is de cliëntenraad niet voor?

De cliëntenraad geeft geen adviezen over individuele personen of omstandigheden en behandelt geen individuele klachten. Benader hiervoor uw contactpersoon bij WIL. Zie Contact.